موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

در طول زندگی هر فردی این موضوع پیش آمده که برای مراجعه به پیش مشاور روانشناس، به دنبال یک فرد خوب و قابل اعتماد می گردد. پیدا کردن یک درمانگر مناسب در بین افراد مختلف در این زمینه، بسیار سخت بوده و افراد را با چالش های زیادی روبرو می کند. از آنجایی که هزینه مشاوره نیز برای خیلی از افراد بالا بوده و ممکن است قابلیت تست و ارزیابی افراد مختلف را نداشته باشند، بنابر شناخت ویژگی های یک مشاور روانشناس خوب می تواند به آنها در انتخاب راحت تر و سریع تر، کمک نماید.

امروزه به دلیل مشغله های زیاد افراد در زمینه های مختلف کار و زندگی، امکان مراجعه به مراکز مشاوره حضوری سخت شده و همین موضوع منجر به عدم تمایل آنها به رفتن به پیش درمانگر می شود. اما از آنجایی که امکانات جوامع امروزی گسترش پیدا کرده و باعث شده تا روش های دیگری برای این منظور بکار گرفته شود، دستیابی به مشاور را به طرق دیگری نیز ممکن ساخته است. از جمله این موارد می توان به مشاوره های آنلاین و تلفنی اشاره کرده که دیگر نیازی به حضور در مطب نداشته و فرد می تواند به راحتی و از هر نقطه از جهان و یا کشور، به آن دسترسی پیدا نماید.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن نیز به منظور دسترسی راحت تر افراد به مشاور و روانشناس تاسیس گشته و دارای افراد با تجربه و دارای تخصص در زمینه های مختلف مانند کودک، زوجین، طلاق، تحصیلی، پیش از ازدواج و جنسی می باشد و شما می توانید تنها با کمک یک تلفن، به مشاوره مورد نیاز خود دست پیدا نمایید. همچنین این امکان برای افراد خارج از ایران نیز فراهم بوده تا به راحتی با مشاوران فارسی زبان در زمینه های مختلف صحبت کرده و مشاوره مورد نیازشان را دریافت کنند.

 

منبع : دکتر ذهن

  • ۰۲/۰۹/۲۵
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی