موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش خرید باتری آلکالاین

باتری های الکالاین به دلیل عمر بالا و ویزگی های فنی که دارند در بسیاری از موارد جایگزین بسیار مناسبی برای باتری های قلمی و نیم قلمی به شمار می روند. از این رو در این مقاله به معرفی و خرید باتری او باتری آلکالاین پرداخته ایم تا شما را در این رویه راهنمایی کنیم.

 

باتری آلکالاین (Alkaline)

باتری آلکالاین پرکاربردترین نوع باتریهایجهان هستند که توسط مهندس کانادایی لوئیس آوری در سالهای۱۹۵۰ و زمانیکه برای شرکت اِوریدی باتری کار می کرد اختراع شد. در ۹ اکتبر ۱۹۵۷ لوئیس اوری و کارل کردش پی.ای مارسال حق اختراع باتریهای آلکالاین را در ایالات متحده آمریکا به ثبت رساندند. ‌این نوع باتریها انواع مختلفی دارند از جمله باتریهای لکلانشه و بعضی از باتریهای قلیایی اما باتری قلمی آلکالاین معروفترین نوع این باتریها است که در اکثر وسایل الکترونیکی همانند ساعت دیواری، کنترل تلویزیون و بکار میرود.

ساختار باتری آلکالاین

در باتریهای آلکالاین لکلانشه یک میلهگرافیتی در مرکز باتری بعنوان قطب مثبت و لایهنازکی از فلز روی در اطراف باتری به عنوان قطب منفی آن، معمولاً زیر پوششی از پلاستیک و یک لایهحلبی قرار دارند و تا زمانیکه قطب منفی باتری (فلز روی) کاملاً از بین نرفت ، باتری کار میکند. البته با تعویض فلز روی، میتوان باتری را دوباره استفاده کرد، ولی معمولاً کسی این کار را انجام نمیدهد.

باتری آلکالاین لکلانشه معمولاً برای مدارهایی با جریان کم مناسب هستند و اگر جریان زیادی از باتری کشیده شود، به علت تولید گازهایی مانند هیدروژن و آمونیاک و وقوع واکنش های ناخواسته در درون باتری و در اطراف کاتد (قطب مثبت) و آند (قطب منفی) به سرعت ولتاژ باتری کم می شود و در این صورت عمر مفید باتری کاهش می یابد. در واقع با تولید گاز لایهای عایق در داخل باتری ایجاد شده و مانع از عبور جریان می شود.

در باتریهای آلکالاین قلیایی قطب مثبت مخلوطی از گرافیت و اکسید منگنز است که در اطراف باتری و زیر پوششی از یک لایهپلاستیکی و یک لایهحلبی قرار دارد و قطب منفی یک میلهبرنجی در وسط باتری است که تا هنگامیکه خورده نشود، باتری کار میکند.

در باتریهای آلکالاین قلیایی هیچ واکنش ناخواستهای در داخل باتری رخ نمیدهد بعلاوه باتریهای قلیایی کمتر نشت می کنند و در محدوده گستردهای از دمای محیط می توانند کار کنند به همین دلیل میتوان ازاین باتریها برای مدت زمان بیشتری استفاده کرد .

 

در مقاله دلایل برتری باتری آلکالاین از سایر باتری ها "WHY ARE ALKALINE BATTERIES BETTER THAN OTHER TYPES" که در وبسایت Voniko منتشر شده است می توانید  اطلاعات تکمیلی در این زمینه را مشاهده نمایید.

 

مزایای باتریهای قلیایی نسبت به باتریهای لکلانشه

  • شدت و قدرت تخلیه بالاتر
  • مقاومت داخلی کمتر و ثابت تر
  • هزینه تخلیه در ساعت اقتصادی تر
  • زمان نگهداری بهتر و بیشتر
  • مقاومت بیشتر در برابر تخلیه مداوم و شیب مناسب تخلیه
  • طول عمر بیشتر
  • خرید باتری به صورت به صرفه و اقتصادی

انواع باتری آلکالاین

باتریهای آلکالاین هم به صورت قابل شارژ و هم به صورت غیر قابل شارژ موجود هستند. البته مدل قابل شارژ آن زیاد متدوال نیست چراکه بازدهی کمی دارد. علاوه بر این خاصیت ، تفاوت دیگر بین این دو باتری این است که ظرفیت باتریهای غیر قابل شارژ آلکالاین از نوع شارژی آنها یک سوم بیشتر است.

باتری آلکالاین غیرشارژی:

این باتریها انرژی مورد نیاز خود را از ترکیب بین روی و دی اکسید منگنز تامین می کنند. ‌این باتریها را نباید با انواع دیگر باتریها به صورت همزمان در یک دستگاه الکترونیکی استفاده کرد چراکه موجب نشتی پتاسیم هیدروکسید شده که در صورت تماس با پوست و چشم موجب حساسیت می شود.

همچنین باتری آلکالاین غیرشارژی را نباید شارژ کرد و بهتر است با زباله های قابل بازیافت دور ریخته شود. بین ۶۰ تا ۸۰ درصد باتریهای تولید شده در جهان از این نوع است و میزان تولید این باتریها سالانه به بیش از ۱۰ میلیارد عدد می رسد.

این باتریها با توجه بهاینکه در چه وسیلهای قرار می گیرند و چه میزان جریانی از باتری گرفته می شود، ظرفیت متفاوتی از ۷۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت نشان می دهند. برای مثال ظرفیت یک باتری آلکالاین سایز AA در صورت استفاده در دستگاهی کممصرف میتواند تا ۳۰۰۰ میلیآمپر ساعت نیز برسد؛ اما اگر جریان افزایش پیدا کند (برای مثال جریان ۱ آمپری در دوربینهای دیجیتال) ‌این ظرفیت تا ۷۰۰ میلیآمپر ساعت کاهش پیدا خواهد کرد. ولتاژ باتریهای آلکالاین بسته به ظرفیت باقی مانده و بار روی باتری متغییر است.

100%

90%

80%

70%

60%

50%

40%

30%

20%

10%

ظرفیت

1.59V

1.44V

1.38V

1.34V

1.32V

1.30V

1.28V

1.26V

1.23V

1.20V

تحت بار صفر

1.49V

1.35V

1.27V

1.20V

1.16V

1.12V

1.10V

1.08V

1.04V

0.98V

تحت بار 330mw

باتری آلکالاین شارژی:

این نوع از باتریهای آلکالاین به صورت اختصاری  RAM (Rechargeable Alkaline Manganese)خوانده میشوند برای اولینبار در سال ۱۹۹۲ معرفی شدند و ظرفیت کمتری نسبت به مدل غیرشارژی خود (حدود دوسوم باتریهای آلکالاین غیر شارژی) دارند.

قابلیت شارژ و استفاده مجدد و نرخ دشارژ خودکار پایین (عمر قفسهبالا) از مزایایاین نوع باتریها میباشد و از معایب آن می توان به عمر سیکلی بسیار پایین (حدود ۲۰ سیکل کامل)، ظرفیت کم در برخی مدلها، کاهش یافتن ظرفیت و ولتاژ پس از هر بار شارژ کردن، مناسب نبودن برای دستگاههای نیازمند جریان بالا به دلیل داشتن مقاومت درونی بالا ، نیاز داشتن به شارژر مخصوص و سرعت شارژ بسیار پایین، احتمال بسیار بالاتر نشت مواد داخلی نسبت به دیگر انواع باتری و کمیاب بودن اشاره کرد.

ویژگیهای باتری آلکالاین

  • قیمت ارزان :این باتریها با قیمت بسیار مناسب و پایینی در بازار عرضه میشوند.
  • ایمنی بالا : آلکالاین بعد از اتمام دور انداخته می شود و به همین دلیل با شارژ مجدد و جریان برق سروکار ندارید. در نتیجه نگرانی بابت نوسانات برق، آسیب به باتری، عدم تطابق شارژر و وجود ندارد.
  • دوست محیط زیست:  آلکالاین فاقد جیوه و مواد سمی است و ضرری به طبیعت نمی رساند. لذا میتوان این باتری را بازیافت کرد.
  • همیشه در دسترس:  اگر احیانا در سفر باتری شما مشکل پیدا کند، تقریبا در هر شهری میتوانید به سادگی این باتریها را تهیه کنید.

باتری آلکالاین AAs و AAAs معمول ترین نوع باتری آلکالاین هستند که ولتاژ نامی هر سلول این باتریها در روزهای اول ۱.۵ و در روزهای بعدی ۱.۲ ولت است. عموما باتریهای AAs به دلیل ولتاژ نامی حدود ۱.۲ این باتریها به صورت پکیج دسته بندی میشوند. مثلا ۳ تا از آنها را در یک پکیج قرار می دهند تا ولتاژ ۳.۳ ولت را تامین کند.

قابلیت شارژ مجدد

وزن
)گرم(

انرژی ذخیرهشده
(Wh)

انرژی ویژه
(Wh/Kg)

چگالی انرژی
(Wh/L)

 

ندارد

۱۳۵

۲۰.۸۳

۱۵۴.۳

۴۲۰

آلکالاین سایز  D

ندارد

۶۵

۹.۵۶

۱۴۷

۳۹۱

آلکالاین سایز  C

ندارد

۱۲

۱.۴۱

۱۱۷.۵

۳۶۵

آلکالاین سایز  AAA

ندارد

۲۴

۲.۶۰

۱۰۸.۳

۳۲۸

آلکالاین سایز  AA

 در انتها میتوان به بررسی اینکه باتری آلکالاین نوع شارژی یا غیر شارژی مناسب تر است پرداخت.باید گفت که انتخاب نوع شارژی یا غیر شارژی باتدی آلکالاین کاملا بستگی به نیاز خریدلر و مصرف کننده دارد،اگر شما نیاز دارید که از یک باتری مدت زمان طولانی استفاده کنید نوع یک بار مصرف باتری آلکالاین مناسب شما خواهد بود اما زمانی که نیاز به استفاده از یک باتری به صورت پروسته می باشد باتری شارژی آلاکالاین قطع نیاز شمک را برآورده خواهد کرد زیرا که نیاز به دور ریختن و خرید مجدد ندارد و میتوان به راحتی با اتصال به شارژر خودش آن را شارژ کرد و پس از آن دوباره به استفاده از آن باتری پرداخت.باتری های نوع شارژی آلکالاین امروزه در وسایلی مانند دوربین های عکاسی بیشتر استفاده میشود زیرا از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر خواهد بود و همچنین پس از شارژ میتوان تعداد بالایی شات عکس گرفت و پس از اتمام شارژ نیاز به تعویض نخواهد داشت و همین امر برای عکاسان بسیار حائز اهمیت است.باتری آلکالاین مانند سایر باتری ها در اندازه های قلمی،نیم قلمی،کتابی موجود است که با توجه به دستگاه مورد نظر هر یک از این نوع ها میتوان تهیه و استفاده شود.از باتری های آلکالاین در وسایلی که نیاز به انرژی بالا و مصرف زیاد آن دارند بیشتر استفاده می شود زیرا باتری های آلکالاین قدرت بیشتری نسبت به سایر باتری های معمولی دارد.از جمله دستگاه هایی که در آنها از باتری آلکالاین استفاده می شود میتوان به دسته های بازی ، دستگاه فشار خون ،ساعت ها را میتوان نام برد.نوع شارژی باتری ها آلکالاین قابلیت نگه داری مناسب انرژی را دارند و با توجه به کاربرد میتوان تا مدت ها از انرژی تامین شده توسط یکبار شارژ،استفاده کرد.

منبع مقاله: https://rayastor.ir/blog/batteries-31120/

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار CRM چیست ؟

تعریف دقیق و درست نرم افزار CRM

 

نرم افزار CRM ابزار تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان است. و در تعریف دقیق تر می توان گفت که CRM، یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و .... است که به سازمان‌ها کمک می‌کند که با بهبود فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، بازاریابی، گردآوری و مدیریت اطلاعات مشتریان و مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و ... میزان سودآوری و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

 

چرا
خرید CRM
مهم است ؟

به عنوان مدیر یک سازمان، قطعا به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، باید با توجه به چشم انداز تعریف شده، یک استراتژی مناسب و دقیق برای هدایت کسب و کار خود تدوین کنید.
بدون شک اهداف بلندی برای برنامه فروش و سودآوری سازمان خود تعریف کرده اید. اما برای پیشبرد این اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفید و یک دست، این امکان را به شما می دهد که از عملکرد تیم‌های فروش، پشتیبانی، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی خود آگاه شوید. همچنین می توانید از داده های مربوط به کانال های مختلف فروش و رسانه های اجتماعی خود را رصد نمایید.

 

نرم افزار CRM چیست ؟

بررسی اجمالی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

 

شما با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک دید کلی از مشتریان خود پیدا خواهید کرد. در واقع می‌توانید همه فرآیندها را به صورت یک سیستم واحد، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که می‌تواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارش‌های آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و ... را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.

در سی آر ام اوج، شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیت‌های مشتریان در رسانه‌های اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایک‌ها و نظرات مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی و نیز مواردی که با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

بازاریابان سازمان شما می‌توانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیش‌بینی‌های دقیق‌تری انجام دهند. به این ترتیب، شما دید واضح نسبت به هر سرنخ خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را راحت تر طی می کنید.

هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزار فروش و بازاریابی است، اما تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بی‌شمار آن بهره می‌برند. امروزه مشتریان می توانند از روش های مختلفی مشکلات خود را به گوش کسب و کارها برسانند. مثلا می توانند آن را در یک کانال اجتماعی (مثل توییتر) مطرح کنند و یا به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر می‌سازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.

منبع : https://www.owj.io/

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار ردیابی گوشی

آیا ردیابی گوشی با پیامک ممکن است؟ هر فردی حتی یکبار در عمر خود ممکن است گوشی خود را گم کرده باشد و یا جایی گوشی خود را فراموش کند. در آن زمان خیلی سخت است زیرا دیگر هیچ دسترسی به گوشی خود ندارید و شاید تماس ها و پیامک هایی که برایتان می آید بسیار مهم باشد و نیاز داشته باشید به آنها دسترسی پیدا کنید و یا به دلایلی موفق نشود گوشی را پیدا کند. نرم افزار هایی که امروزه در جهت ردیابی گوشی همراه آمده اند بسیار به این افراد کمک می کند که با سریع ترین حالت ممکن و بدون نیاز به کاری تنها با یک نرم افزار مشکل را حل کنند.

راه های کنترل واتساپ همسر

محتوا پنهان
1 راه های کنترل واتساپ همسر
2 ردیابی و کنترل گوشی با پیامک
3 برنامه SPY24 :
4 برنامه ردیابی و کنترل گوشی
5 قابلیت ها و ویژگی های برنامه ردیابی و کنترل گوشی
6 برنامه ردیابی گوشی برای والدین
7 چرا استفاده از نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی ؟
8 ردیابی گوشی افراد سالمند

ردیابی و کنترل گوشی با پیامک 

از زمانی که گوشی همراه یا موبایل در بین مردم رایج شد مشکل گم کردن و یا فراموش کردن گوشی همراه در بین مردم معضل بسیار بزرگی بود زیرا ممکن است برخی نیاز به اطلاعات گوشی خود داشته باشند در آن لحظه و یا بخواهند گوشی را قفل کنند تا در صورت سرقت کسی نتواند از اطلاعات گوشی آنها استفاده کند. پس از سال ها تلاش نرم افزاری به بازار آمد تا تمام این مشکلات را از طریق پیامک در گوشی دیگری بتواند حل کند. البته استفاده از این نرم افزار تنها به این مسائل ختم نمی شود و دیگر وارد حریم خانواده ها هم شده است که از آن استفاده می کنند.

شاید این سوال پیش آید که اگر بخواهیم مدام از این نرم افزار استفاده کنیم هزینه پیامک هایی که برایمان می آید چقدر است؟ باید گفت که یکی از مزیت های این نرم افزار این است که هیچ هزینه ای برای ارسال این پیامک ها از شما گرفته نمی شود پس در نتیجه اگر در موقعیت بعد یا شرایط خاصی بودید که به طور مثال سیمکارتتان شارژ نداشت بدون هیچ هزینه ای برای شما بعد از درخواست پیامک ارسال می شود و یا حتی می توان گفت که هیچ نیازی به سیمکارت خودتان هم نیست و بدون سیمکارت هم مشکل شما رفع خواهد شد.

آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟
بخوانید:
قدرت گرفته از برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی
 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
 
 

 

برنامه ردیابی و کنترل گوشی

برنامه ردیابی گوشی که با کمک پیامک انجام می گیرد تنها در یک گوشی که می خواهید نصب شده و به عنوان مدیر شناخته می شوید که می توانید تمام اطلاعات گوشی مورد نظر را از جمله پیامک ها و تماس ها زیر نظر داشته باشید. این اطلاعات در قالب یک پیامک برای شما می آید.

این برنامه که هم می توان برای گوشی های اندروید و هم می توان در گوشی های ios از آن استفاده کرد این قابلیت را دارد که به کاربر در جهت پیامک مشکوک و شماره پرمصرف هشدار دهد در میان کاربران بسیار محبوب شده است. افراد می توانند نرم افزار ردیاب گوشی را تنظیم کرده تا هرچند ساعت یکبار با توجه به ساعت خاصی که تنظیم کرده اند برایشان پیام های مربوطه بیاید.

منبع : https://spy24.ir/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1/

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

فروشگاه آداک 24

فروشگاه آداک 24 به عنوان یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم الکترونیک ، با پایبندی به اصول کلیدیِ 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر کشور، عرضه کننده‌ای منصف و البته به روز در خصوص کالاهای دیجیتال با قابلیت ارسال سریع به سراسر کشور باشد.
«مشتری‌مداری» همواره از اصول اصلی و اساسی مجموعه آداک 24 با تأمین کنندگان و خرده فروشان بوده است؛ چرا که بر این باوریم در نهایت سود این اصل اساسی و مهم نصیب مشتریان فروشگاه آداک 24 خواهد شد. از برنامه‌های اصلی و اساسی آداک 24 می‌توان به «گسترش شبکه فروش و ارسال» اشاره کرد که در این مورد هم دو اصل مهم یعنی تعامل سازنده با شبکه فروش و نیز ارسال سریع را سر لوحه اقدامات خود قرار داده است.
فروشگاه اینترنتی آداک 24 با پوشش سراسری فروش در کل کشور، تلاش دارد تا تمامی هموطنان در هر نقطه از ایران، در سریعترین زمان به جدیدترین کالاهای بازار با قیمت مناسب و گارانتی معتبر دسترسی پیدا کنند.

 


با سپاس از حسن توجه شما

سعید معنوی

مدیرعامل شرکت فن آوران شهیر پارسیان آداک

 

منبع : https://adak24.com/

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

برای خانم های “خانه داری” که در مرتب کردن لوازم منزل سردرگم می شوند ما 40 روش طلایی و بی نظیر را که مطابق اصول طراحی مدرن است در این مطلب گنجانده ایم. ما برخی از بهترین نکات تمیز کاری خانه و خانه داری راحت را کنار هم جمع کرده ایم، تا به شما کمک کنیم یک خانه بدون لکه داشته باشید.

خانه داری راحت

بسیاری از نکات طبیعی، ارزان، سریع، مفید - با استفاده از همه چیز از فویل گرفته تا سرکه و لیمو که می توانید وقت و پول را در هنگام تمیز کردن خانه صرفه جویی کنید.

نکات خانه داری

نکاتی برای خانه داری راحت و تمیز کاری سریع 

1. از یک دستکش لاستیکی مرطوب برای پاک کردن موی حیوانات خانگی استفاده کنید:

این یک راه حل ارزان و آسان است. یک دستکش تمیز را روی چیزهایی مثل کاناپه و پرده ها (و حتی شلوار پاچه راست) بکشید. برای حذف موی حیوانات. 

2. از یک فلیپ فلاپ برای حذف موی حیوانات خانگی استفاده کنید:

هیچ دستکش شسشتویی ندارید؟ یک دمپایی لاستیکی تمیز روی وسایل خانه نیز درست همین کار را انجام خواهند داد.

3. از فیلتر قهوه برای تمیز کردن شیشه یا آینه به راحتی استفاده کنید: 

قهوه - تو همان چیزی هستی که ما را از رختخواب بیرون می آورد، و حالا فهمیدیم که تو بیشتر از این کار انجام می دهی. بدون هیچ مواد شیمیایی، پنجره های کثیف را تمیز کنید - فقط یک جاروب با یک صافی قهوه تمیز به شیشه بزنید. مثل جادو کار می کند.

ترفند خانه داری

4. از جوراب برای جلوگیری از گرفتن سکه ها توسط جاروبرقی استفاده کنید: 

جوراب ها را دور نیندازید! پول و اشیا کوچک با ارزش را با استفاده از یک جفت جوراب به سر لوله و نازل نگهدارنده جاروبرقی وصل کنید. این کار همه چیز را می گیرد، کش های مو و قطعات دیگر. 

5. ماکروویو خود را به طور طبیعی با یک فنجان آب تمیز کنید:

اگر مایکروویو شما بعد از انفجار های غذایی داخلش خیلی به نظر غیر بهداشتی می رسد، نترسید - در یک چشم به هم زدن می توانید آن را به طور رایگان تمیز کنید. فقط یک فنجان آب با نصف لیمو و عصاره اش را در مایکروویو برای یک یا دو دقیقه قرار دهید.

مخلوط را در مایکروویو قرار دهید و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا بخار شود، سپس به راحتی داخل مایکروویو را پاک کنید. بوی لیمو تمام آشپزخانه شما را پر می کند!

فیلم ترفندهای خانه داری

6. اسفنج های تمیز کننده - آن ها را با مایکروویوتمیز کنید:

به نظر می رسد که شما به طور مداوم بسته های جدیدی از اسفنج تمیز کردن آشپزخانه و دستشویی را می خرید، و نه تنها هزینه ها را افزایش دهید بلکه برای محیط زیست هم خوب نیست.

از اسفنج های تمیز کننده خود استفاده بیشتری بکنید. یک یا دو دقیقه در مایکروویو با دوای بسیار بالا قرار دهید. این باعث مرگ باکتری هایش می شود. 

7. یک محصول تمیز کننده سریع را برای کل خانه خود بسازید:

فقط چهار قاشق سوپ خوری جوش شیرین و یک لیتر آب گرم را مخلوط کنید که ارزان و طبیعی است. از این مخلوط به طور سخاوتمندانه در سطوح، کف و هر جای دیگری که نیاز هست، استفاده کنید. 

8. نکته عالی صرفه جویی برای پول:تمیز کردن سری حمام با استفاده از سرکه:

سرکه بهترین دوست شما است. سر حمام را در مخلوطی از آب جوش و سرکه خیس کنید تا به راحتی کثیفی ها را از بین ببرید.

شستن سردوش 

9. استفاده از روغن بچه برای حذف اثر انگشت روی استیل ضد زنگ:

روغن بچه فقط برای نرم شدن پوست و تسکین دادن به کار نمی رود. اگر کاپوت ماشین یا دیگر وسایل استیل ضد زنگ با اثرات انگشت کثیف شده باشند، کمی روغن بچه بر روی یک پارچه تمیز قرار دهید و آن را پاک کنید. 

10. از یک مسواک کهنه برای تمیز کردن دستشویی خود استفاده کنید:

مسواک کهنه خود را دور نریزید - این می تواند یک ابزار واقعاً مفید باشد. آن را در آب جوش آب قرار دهید تا از شر هر گونه میکروب خلاص شوید و از آن برای تمیز کردن جاهایی که جاروبرقی تان به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.

به خصوص در دستشویی، برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی خوبی ندارن مفید است، مثل دور اطراف شیر آب و یا فاضلاب.

خانه داری حرفه ای

11. بهترین نکات تمیز کاری، ورقه نرم کننده پارچه برای جلوگیری از بوی سطل آشغال :

هیچ چیز ازار دهنده تر از خالی کردن سطل نیست. یکورقه نرم کننده پارچه را به همراه کیسه، در کنار سطل قرار دهید. شما می توانید با انواع مختلف معطرها این کار را نیز امتحان کنید. 

12. جلوگیری از بوی کفش با جوش شیرین:

دوباره جوش شیرین نجات بخش است! اگر کفش های شما بو می هد، درمان ریختن کمی جوش شیرین است.

کفش بدبو

13. جای ماژیک روی چوب و خمیر دندان :

اگر نوه هایتان عاشق کشیدن ماژیک روی میز یا هر چیز دیگری که از چوب ساخته شده باشد، هستند، به آرامی کمی خمیر دندان بمالید تا لکه را پاک کنید. 

14. برس خود را به سرعت با مایع شستشو و آب تمیز کنید:

مواد باقیمانده را از اسپری مو، شامپو خشک و یا هر نوع محصولات مو با مخلوط کردن مایع شستشو و آب گرم پاک کنید.

شستن برس

15. بوی طبیعی سرکه برای خانه بسازید:

یک نسبت سرکه سفید را با یک نسبت آب مخلوط کنید تا یک اسپری خانگی پایه ایجاد کنید (برای هر کسی که از آلرژی رنج می برد، بسیار مناسب است. نمی توانید بوی ماهی و چیپس را تحمل کنید؟ کمی گیاهان تازه را به مخلوط اضافه کنید.

16. تمیز کردن لوله مسدود شده با جوش شیرین :

باز هم جوش شیرین! این بار یک شگفتی برای باز کردن لوله ها با موی سر و یا مواد غذایی. یک نسبت جوش شیرین را بریزید و بعد یک نسبت سرکه را روی آن بریزید و سپس با یک پارچه مرطوب بپوشانید چون آن دو با یکدیگر واکنش می دهند تا لوله را به طور طبیعی تمیز کنند. پنج دقیقه صبر کنید و سپس کمی آب گرم بگیرید تا پاک شود. 

17. پاک کردن کفش های سفید با خمیر دندان :

کفش های تنیستان کمی کثیف است؟ کفش های ورزشی سفید سفید را می توانید با مالیدن خمیر دندان به زندگی برگردانید. بوی بد بویی به مشام خواهد رسید.

کفش سفید

18. قفسه های آشپزخانه تمیز با مایع شوینده:

قفسه های پر از غذا و چرب و کثیف را می توان با مایع شستشو و کمی آب گرم تمیز کنید - خیلی شگفت انگیز است که تا چه اندازه دوده و کثیفی بر روی اسفنج شما ظاهر خواهد شد.

19. پاک سازی تخته خرد کن با لیمو:

تخته خرد کن ما استفاده زیادی دارد، از گوشت و مرغ ماهی تا بریدن میوه و سبزیجات، بنابراین تعجبی ندارد که آن ها کمی خسته به نظر برسند. لیمو برای بلند کردن لکه ها از تخته، و نیز هر گونه رایحه عالی هستند. هنوز تغییر نکرده؟ کمی جوش شیرین اضافه کنید و تکرار کنید.

تخته خردکن

20. درخشش نقره ای سریع با خمیر دندان:

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید مقداری از قطعات نقره ای زیبا را خریداری کنید، آن ها را در شرایط نگه دارید تا همیشه زیبا باشند. به آن ها مخلوطی از آب و خمیر دندان بزنید. بگذارید خشک شوند و بعد با پارچه پاک کنید. 

منبع : https://housekeeping.tebyan.net/

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی Dell Hp برای ارائه تجربه مناسب به خریداران و با ایده اصلی خرید اینترنتی آسان در بهار سال ۹۷ راه اندازی شد ، این فروشگاه برای اطمینان خاطر خریداران عزیز میزبان خرید حضوری شما هم در تهران – میدان ولیعصر(ع) – بعد از تقاطع فلسطین – کوچه شوریده – کوچه زنبق – پلاک ۱ می باشد.

این مجموعه با عرضه:

– کامپیوتر دست دوم

-باندل (کامپیوتر کامل )

-سرورهای استوک

-مانیتورهای استوک برند

-لپ تاپ استوک

– ملزومات وتجهیزات جانبی

کار خود را آغاز کرده است. این فروشگاه تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات بروز و مناسب تجربه به یاد ماندنی را برای کاربران فراهم کند.

امکان ارائه سفارش هم اکنون برای تهران و تمام شهرستان‌ها از طریق تیپاکس باربری، پیک و البته سیستم پست امکان پذیر است و سفارش‌ها بدون هیچ تاخیر و در مدت زمان بسیار کمی برای مشتریان ارسال خواهند شد.

 
 

خدمات ما

فروشگاه دل اچ پی مرکز تخصصی فروش کیس استوک ، سرور استوک ،لپ تاپ استوک ، مانیتور استوک و قطعات و لوازم کامپیوتر
 

فروش شهرستان : 66477394-021

فروش تهران:     66477395-021

گارانتی :     66477396-021

 

آدرس : تهران - میدان ولیعصر(ع) - بعد از تقاطع فلسطین - کوچه شوریده - کوچه زنبق - پلاک1

 

منبع : https://dellhp.ir/
  • محمد شهبازی