موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

نرم افزار ردیابی گوشی

آیا ردیابی گوشی با پیامک ممکن است؟ هر فردی حتی یکبار در عمر خود ممکن است گوشی خود را گم کرده باشد و یا جایی گوشی خود را فراموش کند. در آن زمان خیلی سخت است زیرا دیگر هیچ دسترسی به گوشی خود ندارید و شاید تماس ها و پیامک هایی که برایتان می آید بسیار مهم باشد و نیاز داشته باشید به آنها دسترسی پیدا کنید و یا به دلایلی موفق نشود گوشی را پیدا کند. نرم افزار هایی که امروزه در جهت ردیابی گوشی همراه آمده اند بسیار به این افراد کمک می کند که با سریع ترین حالت ممکن و بدون نیاز به کاری تنها با یک نرم افزار مشکل را حل کنند.

راه های کنترل واتساپ همسر

محتوا پنهان
1 راه های کنترل واتساپ همسر
2 ردیابی و کنترل گوشی با پیامک
3 برنامه SPY24 :
4 برنامه ردیابی و کنترل گوشی
5 قابلیت ها و ویژگی های برنامه ردیابی و کنترل گوشی
6 برنامه ردیابی گوشی برای والدین
7 چرا استفاده از نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی ؟
8 ردیابی گوشی افراد سالمند

ردیابی و کنترل گوشی با پیامک 

از زمانی که گوشی همراه یا موبایل در بین مردم رایج شد مشکل گم کردن و یا فراموش کردن گوشی همراه در بین مردم معضل بسیار بزرگی بود زیرا ممکن است برخی نیاز به اطلاعات گوشی خود داشته باشند در آن لحظه و یا بخواهند گوشی را قفل کنند تا در صورت سرقت کسی نتواند از اطلاعات گوشی آنها استفاده کند. پس از سال ها تلاش نرم افزاری به بازار آمد تا تمام این مشکلات را از طریق پیامک در گوشی دیگری بتواند حل کند. البته استفاده از این نرم افزار تنها به این مسائل ختم نمی شود و دیگر وارد حریم خانواده ها هم شده است که از آن استفاده می کنند.

شاید این سوال پیش آید که اگر بخواهیم مدام از این نرم افزار استفاده کنیم هزینه پیامک هایی که برایمان می آید چقدر است؟ باید گفت که یکی از مزیت های این نرم افزار این است که هیچ هزینه ای برای ارسال این پیامک ها از شما گرفته نمی شود پس در نتیجه اگر در موقعیت بعد یا شرایط خاصی بودید که به طور مثال سیمکارتتان شارژ نداشت بدون هیچ هزینه ای برای شما بعد از درخواست پیامک ارسال می شود و یا حتی می توان گفت که هیچ نیازی به سیمکارت خودتان هم نیست و بدون سیمکارت هم مشکل شما رفع خواهد شد.

آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟
بخوانید:
قدرت گرفته از برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی
 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
 
 

 

برنامه ردیابی و کنترل گوشی

برنامه ردیابی گوشی که با کمک پیامک انجام می گیرد تنها در یک گوشی که می خواهید نصب شده و به عنوان مدیر شناخته می شوید که می توانید تمام اطلاعات گوشی مورد نظر را از جمله پیامک ها و تماس ها زیر نظر داشته باشید. این اطلاعات در قالب یک پیامک برای شما می آید.

این برنامه که هم می توان برای گوشی های اندروید و هم می توان در گوشی های ios از آن استفاده کرد این قابلیت را دارد که به کاربر در جهت پیامک مشکوک و شماره پرمصرف هشدار دهد در میان کاربران بسیار محبوب شده است. افراد می توانند نرم افزار ردیاب گوشی را تنظیم کرده تا هرچند ساعت یکبار با توجه به ساعت خاصی که تنظیم کرده اند برایشان پیام های مربوطه بیاید.

منبع : https://spy24.ir/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1/

  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی