موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون بازار آشنا کنیم تا با دید بازتر و مطمئن‌تری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالات حین خرید تلویزیون، قیمت تلویزیون است. پارامترهای زیادی روی قیمت تلویزیون ال ای دی تاثیرگذار است که باید حین خرید، آنها را در نظر داشته باشید:

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

 

تلویزیون جزو کالاهایی است که تقریبا در همه فضاهای مسکونی و بیشتر فضاهای اداری و تجاری وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند با سرعت بیشتر از دنیای اطراف خود خبر داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در حال حاضر مشغول تولید تلویزیون هستند که از میان آنها سه کمپانی ال‌جی، سونی و سامسونگ توانسته‌اند بیشترین فروش تلویزیون در بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت بیشتری از مردم را به دست بیاورند.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون ال‌جی و تلویزیون سامسونگ بالاتر است چون از بدنه محکم‌تری ساخته‌ شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند. البته این را فراموش نکنید که تلویزیون‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که نقاط قوت و طرفداران زیادی دارند از جمله تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون شارپ، تلویزیون فیلیپس، تلویزیون توشیبا و تلویزیون‌هایسنس اما به‌ هر حال سه برند سونی، ال‌جی و سامسونگ حرف اول را در بازار می‌زنند.

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ یکم بالاتر است اما در کل قیمت این دو برند نسبت به سونی مناسب‌تر است و به همین دلیل افراد بیشتری به سمت خرید تلویزیون ال‌جی و سامسونگ روی آورده‌اند.

تلویزیون چند اینچ بخرم؟

اولین موردی که برای انتخاب یک تلویزیون مناسب باید در نظر داشته باشید، ابعاد و بزرگی آن است. سایز تلویزیون بر اساس واحد اینچ سنجیده می‌شود.

هر اینچ ۲.۵ سانتی‌متر است و وقتی در مورد سایز یک تلویزیون صحبت می‌شود، منظور قطر آن است. پس اگر سایز یک تلویزیون ۵۵ اینچ است، یعنی قطر آن ۱۳۷ سانتی‌متر (۵۵*۲.۵= ۱۳۷.۵) است.

بزرگی سایز تلویزیون باید بر اساس بزرگی فضا و فاصله نشستن شما با تلویزیون باشد.

فاصله نشستن از تلویزیون ۳۲ اینچ: ۲ تا ۳ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۴۳ اینچ: ۳.۵ تا ۴ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۴۹ اینچ: ۴ تا ۴.۵ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۵۰ اینچ: ۴.۳ تا ۵.۳ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۵۵ اینچ: ۴.۷ تا ۵.۷ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۶۰ اینچ: ۵.۵ تا ۶.۵ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۶۵ اینچ: ۵.۸ تا ۶.۵ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۷۰ اینچ: ۶.۳ تا ۷.۳ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۷۵ اینچ: ۶.۵ تا ۷.۵ متر

فاصله نشستن از تلویزیون ۸۵ اینچ: ۷.۵ تا ۹ متر

برای مشاهده ادامه مطلب روی عکس زیر کلیک کنید.

  • ۹۹/۱۰/۱۰
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی