موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

جان ویک

جان ویک 1

اولین عنوان مجموعه John Wick در سال 2014 اکران شد که از همان روزهای اول مخاطبین زیادی را جذب کرد . این عنوان توسط کارگردان بزرگ آمریکایی « چـاد استالسکی – Chad Sthaelski » با بودجه ای معادل 20 میلیون دلارتولید شد و توانست فروش 130 میلیون دلاری به همراه داشته باشد . نقش اصلی این فیلم را ” کیانو ریوز ” بازی کرد که قبل از این ، اکثرا اورا با نقش ماتریکس میشناختیم .
داستان جان ویک 1 از آنجایی شروع میشود که پس از مرگ همسر جان ویک ، توله سگی را برای او یادگار میگذارد . جان ویک در پمپ بنزین با چند جوان درگیر میشود و این جوانان برنامه سرقت خانه جان را میریزند که در حین این عملیات توله سگ جان را میکشند . جان ویک به قصد انتقامی سخت به دوران قدیم و حرفه ای خود در آدمکشی بر میگردد که اکشنی بسیار جذاب را به دنبال دارد


جان ویک 2

پس از 3 سال از اکران جان ویک 1 ، سری دوم این مجموعه در سال 2017 اکران شد که اینبار بیش از پیش موفقیت به دست آورد . بعد از درخشش ستارگان این فیلم و ظرافت در طراحی صحنه های اکشن جان ویک 1 ، مخاطبین این عنوان به شدت منتظر اکران سری دوم این مجموعه بودند .
کارگردانی سری دوم این مجموعه نیز با ” استالسکی ” بود و نویسندگی این عنوان با دریک کولستاد است .
داستان جان ویک 2 بعد از تسویه حساب ویک با روسها در سری اول اتفاق میفتد . جان ویک به زندگی عادی خود برگشته و روالی معمولی را سپری میکند . در همین حین سرو کله ی سانتینو د آنتونیو ، یک مافیای ایتالیایی پیدا میشود و از ویک میخواهد که که سردسته ی مافیا که خواهرش هست را به قتل برساند . او از ویک میخواهد که برای ادا کردن دینش به نشان تعهد این قتل را انجام دهد که ویک از آن امتناع میکند و آنتونیو در اقدامی عجولانه خانه ویک را به آتش میکشد . و باری دیگر هیولای درون جان ویک را بیدار میکند و ویک به دنبال ادای دینش و سپس انتقام گرفتن از آنتونیو است که دراین راه با تمام اعضای « هتل کانتینتال » درگیر میشود .

منبع : http://timecity.ir/john-wick-3-parabellum/

  • ۹۷/۱۲/۰۶
  • محمد شهبازی

نظرات (۱)

  • تحصیل در ترکیه
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی