موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

آموزش plc

آموزش تعمیرات موبایل

 

 آموزشگاه فن آموزان تهران درسال 1389 با فعالیت و زحمات آقای محسن سالار رضایی آغاز به کار نمود. در این آموزشگاه دوره های تخصصی مهارتهای برق به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. از جمله دوره های پرطرفدار این آموزشگاه، آموزش تعمیرات موبایل می باشد. این دوره ویژه بازار کار بوده و تمام آموزش ها به صورت عملی تدریس می شود و تحت نظر اساتید مجرب و با سابقه برگزار می شود. آموزش تعمیرات موبایل شامل تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می باشد و گوشی های اندروید و آیفون را شامل می شود. در این دوره یک پک نرم افزاری کامل از نرم افزارهای مورد نیاز موبایل نیز به شما اهدا خواهد شد.

این آموزشگاه سعی دارد تا با کامل ترین تجهیزات کارگاهی دوره های آموزشی خود را برگزار نماید و تا به حال توانسته است رضایت صدها کارآموز را جلب نماید و عده زیادی از آنها را وارد بازار کار نماید.

آموزش plc

 

آموزش PLC به عنوان یکی از پرکاربردترین شاخه های برق همواره مورد توجه دانشجویان و علاقه مندان رشته مهندسی برق بوده است به همین دلیل این آموزش با سرفصل های بسیار کامل و انجام چندین نمونه پروژه اجرایی (راه اندازی شده در شرکت ها) در آموزشگاه فن آموزان در قالب دوره های آموزش پی ال سی درجه 2 و درجه 1 برگزار می گردد. علاقمندان با شرکت در این دوره ها می توانند از تجربه اساتید مجرب که چندین پروژه اجرایی را در شرکت های به نام و بزرگ انجام داده اند و دارای رزومه کاری بسیار عالی در PLC هستند استفاده لازم را ببرند.

 همچنین آموزش تعمیرات لوازم خانگی شامل وسایل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر، آبمیوه گیری و وسایل خرد آشپزخانه آموزش داده می شود.

دوره هایآموزش نصب دوربین مدار بسته و آموزش plc و آموزش تعمیرات موبایل دارای 30 درصد تخفیف به مدت محدود می باشند.

آدرس آموزشگاه: خیابان جمهوری - بعد از تقاطع ولیعصر - بعد از فروشگاه رفاه - ساختمان تجاری و اداری 24 - طبقه 6

تماس با شماره تلفن : 66489523-021 

تلگرام ادمین : 09369332063

آدرس کانال تلگرام: telegram.me/fanamoozantehran

  • ۹۷/۰۹/۲۶
  • محمد شهبازی

نظرات (۴)

علت درد و رنج ما،

عاشق شدن و انجام تعهد نیست،

بلکه تعهدسپاری به

فردی نامناسب است…

  • حمید رحیمی
  • سلام مطالب راجب  ویزا دبی رو هم بزارین
  • تعمیر آسانسور
  • تعمیر آسانسور تخصص اصلی ماست!

  • مائده فلاح
  • https://asansormana.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی