موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

شرکت تک تیزر


فعالیت تک تیزر از سال 1397 با هدف ارتقاع سطح کیفیت و بازدهی تبلیغات ویدئویی و همچنین ایجاد یک سیستم هدفمند و یک پارچه برای رسیدن به بهترین و بالاترین کیفیت تبلیغات آغاز شده و تا به این لحظه ادامه دارد.

ما در تلاش هستیم تا با به کارگیری نیروی جوان ایرانی و با استفاده از تکنیک های روانشناسی، محتوای تبلیغاتی فوق العاده ای را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهیم. توجه داشته باشید تبلیغات می توانند به عنوان یک چاقو عمل کند! باید مراقب باشید دست خودتان را نبرید. منظور از این جمله آن است که تبلیغات گاها می تواند نه تنها برایتان جذب نداشته باشد بلکه به کسب و کارتان نیز آسیب بزند. تبلیغات کار هر کسی نیست و افراد باید تجربه دیجیتال مارکتینگ را حتما داشته باشند. استفاده از تبلیغ هایی با محتوای نادرست هر لحظه می تواند بر علیه کسب و کارتان باشد و موجب زمین خوردن شما شود لذا سعی کنید با استفاده از متخصصین باتجربه و خبر در زمینه تبلیغات و بازاریابی حتما مشورت کنید و قبل از هر اقدامی نظر آنان را جویا شوید. ما در تک تیزر پله پله و قدم به قدم در کنارتان هستیم تا تبلیغاتی حرفه ای ، کاملا اصولی و پربازده داشته باشید. استفاده از بهترین تکنولوژی برای خلق جلوه های ویژه تبلیغاتی یکی از بهترین اقداماتی است که در تولید محتوای تبلیغاتی به کار می گیریم.

خدمات تک تیزر تنها به ایران ختم نمی شود و در کشورهایی همچون کانادا ، آلمان ، سوئیس ، مالزی ، عراق و افغانستان نیز ارائه خدمات می دهد. باتوجه به کیفیت بسیار بالای خدمات تک تیزر توانسته ایم به یکی از پنج شرکت برتر در حوزه تبلیغات ویدئویی ایران تبدیل شویم و به یاری خداوند روز به روز درحال گسترش خدمات خود هستیم. افتخار می کنیم که تاکنون محتوای تبلیغاتی صدها کسب و کار بزرگ و کوچک ، ارگان های دولتی و خصوصی و استارت آپ های نوپا را تولید کرده ایم.

مجموعه تک تیزر زیر نظر شرکت ایده پرداز آروین گستر برنا به شماره ثبت ۶۳۸۸۳ می باشد لذا تمامی فعالیت های مجموعه تک تیزر قانونی و تحت نظارت ارگان های مرتبط می باشد.

منبع : تک تیزر

  • ۹۹/۱۰/۲۱
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی