موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازی Zombies Mode

Zombies Mode در بین طرفداران فرنچایز Call of Duty طرفداران زیادی دارد. بازی Call of Duty Mobile نیز در سال‌های اخیر به شدت محبوب شده است و کاربران زیادی به آن علاقه‌مند شده‌اند. ما در این مقاله قرار است هرآنچه باید درباره Zombies Mode بازی Call of Duty Mobile بدانید، با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه همراه تیلنو باشید.

 

Zombies Mode در مجموعه Call of Duty همیشه بین طرفداران این فرنچایز محبوبیت زیادی داشته است. این حالت اولین بار در نسخه World at War معرفی شد و توانست علاقه طرفداران را تا به امروز حفظ کند. پس از عرضه بازی Call of Duty Mobile، به شکل قابل توجهی بازیکنان صریحتا اشاره می‌کردند که این اثر نیز نیاز به بخش زامبی دارد.

 

شرکت اکتیویژن (Activision) با اضافه کردن Zombies Mode در رویدادهایی با بازه زمانی محدود، به انتظارات مخاطبان پاسخ داد. این رویدادها به بازیکنان اجازه می‌داد که بخش زامبی را به همان شکل و شمایل کلاسیک روی نقشه‌های قدیمی آثاری نظیر بازی Call of Duty: Black Ops II تجربه کنند. همچنین حالت‌های مورد علاقه طرفداران از نسخه‌های مختلف کالاف دیوتی نیز به این اثر اضافه شده بود. پس از غیبتی طولانی مدت، بخش زامبی بار دیگر به بازی Call of Duty Mobile بازگشته است. گرچه این بخش با حالت‌های پیشین که مدت‌ها به آن‌ها عادت کرده بودیم، کاملا متفاوت است. اگر می‌خواهید اطلاعات زیادی از این بخش به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

 

این بخش شباهتی به Zombies Modeهای کلاسیک این فرنچایز ندارد

بازی Call of Duty Mobile: هرآنچه باید درباره Zombies Mode بدانید

بازیکنانی که از Undead Siege (این نام برای بخش جدید Zombies Mode در نظر گرفته شده است) انتظار ارائه بخش زامبی به صورت کلاسیک دارند، احتمالا ناامید خواهند شد. این بخش هیچ شباهتی به حالت زامبی در نسخه‌های Black Ops یا حتی به روز رسانی‌های پیشین خود کالاف دیوتی موبایل ندارد.

 

در Zombies Mode بازی Call of Duty Mobile خبری از گیم‌پلی سرعتی، سراسر اکشن و نقشه‌ی محدود نیست. در عوض این بخش پر شده از راه‌ها و مسیرهای مرموز و تمام حوادث Undead Siege در نقشه بتل رویال (Battle Royal) به وقوع می‌پیوندند. حالا شما با یک Zombies Mode در حالت جهان‌باز (Open World) طرف هستید. عناصر مشخصی از بخش زامبی کلاسیک باقی مانده‌اند که برای نمونه می‌توان به Perk-a-Cola و Mystery Boxes اشاره کرد.

 

چرخه روز و شب نقش کلیدی دارد

 

شما در حالت Undead Siege تنها یک هدف اصلی دارید و آن هم زنده ماندن است. بازی دارای دو حالت مختلف به نام‌های Casual و Hard است. شما در حالت Casual باید سه شبانه روز در نقشه Isolated که پر از زامبی است، زنده بمانید. در حالی که در حالت Hard باید پنج شبانه روز از پایگاهتان محافظت کنید.

 

شما در طول روز باید تمرکز خود را روی جمع کردن تجهیزات و منابع باارزش نظیر Aether Essence بگذارید. اگر چنین رویکردی داشته باشید، می‌توانید شب‌ها را راحت‌تر سپری کنید. با وجود این که در طول روز نیز می‌توانید دشمنان را در نقشه پیدا کنید، تعقیب و هدف قرار دادن آن‌ها احتمالا به نفع‌تان نخواهد بود. زیرا در طول شب تک تک گلوله‌ها برایتان ارزشمند خواهند بود. شما باید شب‌ها از پایگاهتان دربرابر هجوم ارتش مردگان محافظت کنید. در نتیجه نباید اوضاع طوری پیش رود که مجبور شوید به فکر پیدا کردن مهمات بیشتر بیفتید.

 

وقایع تنها در یک منطقه مشخص رخ می‌دهند

بازی Call of Duty Mobile: هرآنچه باید درباره Zombies Mode بدانید

برخلاف هرآنچه در بخش زامبی نسخه‌های عرضه شده توسط استودیو Treyarch از فرنچایز Call of Duty شاهدش بودیم، Undead Siege به شما اجازه انتخاب نقشه نمی‌دهد. در واقع شما در این نسخه می‌توانید تنها در یک منطقه که بزرگتر از آثار پیشین است، به بازی مشغول شوید. این نقشه که Isolated نام دارد، برای افرادی که بخش بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل را تجربه کرده‌اند، کاملا آشنا است.

 

علی‌رغم ارائه مکان‌ها، بافت‌ها و تجهیزات مشابه، نقشه Isolated در Undead Siege با آنچه از بخش بتل رویال به خاطر دارید، به صورت تمام و کمال تفاوت دارد. بخشی از نقشه که این حالت از آن استفاده می‌کند، تحت تاثیر شدید Aether قرار گرفته است. Aether همان چیزی است که در ابتدا موجب گسترش زامبی‌ها شد. از همین رو، نقشه بازی تاریکتر و خالی‌تر شده است. حالا آن مکان‌هایی که برایمان آشنا بود، دیگر آن حس و حال قبل را ندارند و ظاهر جدیدی به خود گرفته‌اند.

 

بخش چند نفره اهمیت زیادی دارد

 

کار تیمی همیشه در Zombies mode بازی‌های قبلی کالاف دیوتی نقش محوری داشته است. اما در این آثار برای کمک کردن به یکدیگر در کشتن زامبی‌ها و یاری رساندن به سایر اعضا برای احیا شدن، محدودیت داشتید. بازیکنان در اکثر مواقع باید تلاش می‌کردند که خودشان از خودشان محافظت کنند و خبری از کمک دیگری نبود. گیم‌پلی بخش چند نفره در Undead Siege کمی تفاوت دارد. در واقع هدف اصلی در این بخش محافظت از پایگاه تیم به مدت سه تا پنج شب است. همه اعضای تیم باید علاقه‌مند به کار تیمی باشند و در ارتقا دادن شرایط منابع نباید از هیچ تلاشی فروگذاری کنند.

 

این همکاری‌ها در ساخت Turretها بسیار اهمیت دارند. اگر یکی از بازیکنان مشغول کاری نظیر تعویض یا تعمیر Turretها است، باید سایر بازیکنان هوای او را داشته باشند. این وابستگی متقابل که بین بازیکنان به وجود می‌آید، جذابیت Undead Siege را بیشتر می‌کند. در نتیجه می‌توان از این ویژگی به عنوان خصوصیتی جذاب در بازی Call of Duty Mobile یاد کرد.

 

منبع : tilno

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

اهمیت انتخاب آتلیه کودک حرفه ای

امروزه بسیاری از خانواده ها برای اینکه عکس های یادگاری زیبایی از فرزندان خود داشته باشند آنها را به آتلیه کودک می برند و با روش اختصاصی عکاسی نوزاد قاب های زیبایی را به وجود می آورند. شما برای اینکه بهترین انتخاب را در مورد آتلیه کودک خود داشته باشید باید او را به بهترین آتلیه ببرید،واطلاعات خود را در مورد آن بیشتر کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد آتلیه کودک بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید ویژگی های آن می باشد که برای آشنایی بیشتر در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی که یک آتلیه مخصوص کودکان باید داشته باشد را بیان می کنیم.

ویژگی های آتلیه کودک حرفه ای چیست؟

همانطوری که بیان نمودیم یک آتلیه کودک باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد که آنها عبارت انداز :

 

    1. اتاق عکاسی مناسب :

اتاق مناسبی که برای آتلیه کودک طراحی می شود به هیچ عنوان نباید فضای کوچکی داشته باشد، این اتاق باید زیبایی بی نظیری داشته باشد و آن را با رنگ های شاد طراحی کرده باشند. پشت زمینه ای که در این اتاق برای عکس های شما طراحی می شود باید بسیار زیبا و خاص باشد. در واقع از آنجایی که کودکان در بیشتر مکان ها بیقراری می کنند، باید طراحی این اتاق به گونه ای باشد که کودک برای چندین دقیقه در آن اتاق احساس راحتی داشته باشد. همچنین باید فضای اتاق به قدری بزرگ باشد که علاوه بر نور طبیعی نور مصنوعی هم در آن به کار برده شود، چرا که از این طریق زیبایی عکس های شما بسیار بیشتر می شود.

  1. دکورهای مناسب :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که آتلیه کودک باید داشته باشد دکور مناسب است، از آنجایی که به کودکان نمیتوان ایده های عکاسی جالبی را ارائه داد باید دکور مناسبی را برای عکس های آنها طراحی کرد، چرا که از این طریق عکس های آنها بسیار زیبا می شود. اگرچه چهره کودک جذابیت و زیبایی خاصی دارد ولی باید دکور اتاق هم زیبا و خاص باشد تا از این طریق عکس های زیبایی برای او به یادگار بماند.

  1. ابزار کار حرفه ای :

بسیاری از افراد بر این باور می باشند که ابزار کار در آتلیه کودک چندان حرفه ای نمی باشد، در واقع این باور اشتباه است و باید ابزار کار در آتلیه کودک بسیار حرفه ای باشد. این ابزار باید به گونه ای طراحی شوند که فرد عکاس به خوبی با آنها بتواند کار کند و برای کار کردن با آنها آموزش های لازم را دیده باشد. در ابزار یکی از مهمترین بخش هایی می باشد که در این آتلیه باید به صورت حرفه ای طراحی شده باشند.

  1. قیمت مناسب :

آتلیه کودک بر اساس کاری که برای شما انجام می دهد هزینه ای را هم بدون شک از شما دریافت خواهد کرد. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به این مورد توجه داشته باشید، که شما شاید چند بار بیشتر به آتلیه کودک برای عکس گرفتن از فرزند خود نروید، بر این اساس بهترین آتلیه را برای عکسبرداری انتخاب کنید. هر آتلیه بر اساس کیفیت عکسی که از فرزند شما می گیرد هزینه متفاوتی را دریافت خواهید کرد، که اگر کیفیت و مزایای آن زیاد باشد آن هزینه چندان برای مشا بالا نیست.

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

مشاوره جذب سرمایه

فرآیند جذب سرمایه یک فرآیند سخت و پیچیده است ولی لزومی ندارد این فرآیند گره کور شروع کسب و کار باشد.
این فرایند می تواند با مشاوره جذب سرمایه تسهیل گردد.

 

در این فرآیند به چند نکته باید توجه داشت:

چرا جذب سرمایه؟

جذب سرمایه اصولی و صحیح مزایای زیادی برای کسب وکار شما دارد:
شما برای کسب و کار خود زمان می خرید.
ریسک شکست کسب و کار را کاهش می دهید.
از مزایای رقابتی سرمایه گذار (تجربه، مدیریت، بازاریابی و فروش و ....) بهره مند می شوید.

 

چه زمانی جذب سرمایه کنیم؟

زمان مناسب برای جذب سرمایه در هر کسب و کاری با توجه به شرایط و اقتضای آن کسب و کار متفاوت است.
برای بعضی کسب وکارها جذب سرمایه می تواند بعد از اخذ مجوزهای قانونی صورت گیرد.
برای بعضی از کسب وکارها برای تهیه ادوات تولید در ابتدای کار سرمایه لازم است. تعیین زمان مناسب برای جذب سرمایه
یکی از نکات مهم در فرآیند جذب سرمایه است.

 

سرمایه گذار مناسب کیست؟

ممکن است فکر کنید پیدا کردن اولین سرمایه گذار امر مشکلی است، ولی درواقع دشواری کار انتخاب بین چند سرمایه گذار راغب به طرح شماست.
در این مرحله باید با دقت استراتژی میان مدت و بلند مدت سرمایه گذاران و توانایی ها و تجارب آنها تجزیه و تحلیل شود
تا مناسب ترین گزینه برای طرح شما مشخص شود.
مشارکت با سرمایه گذاری که از لحاظ استراتژیک مناسب کسب وکار شما نیست ممکن است مخاطراتی را در آینده برای شما
به وجود آورد.

 

منبع : https://planetofbusiness.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87/

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

Why website design?

WEB DESIGN SERVICES

Why website design?

Arsha marketing's web design team is the provider of the services of company web design services and internet market web design for different businesses . Arsha marketing as a modern digital marketing agency during a decade activity in the digital marketing, was the executor of company web design project and building of store site's for international brands and any sample of web design sevices of Arsha marketing is designs and implements according to the need and nature of each brand in a unique way. web design is one of the most important factors of online marketing. today, the life of businesses which lack of website is to end, hence there is no better way than web design services for targeting the customers than exclusive web design and this is the work that Arsha marketing's web design team does for you in the best way.

 

Why do we need web design services?

  • Making professional site as an identity certificate of your business
  • Having official website causes positive impact on customers
  • The SEO services of Arsha marketing helps to increasing the number of customers
  • Website with user interface and attractive appearance can draw the attention of customers
  • Setting up an advertisement campaign in google for new-established sites is simply possible
  • Responsive web design makes you needless from application designing.

 

Why we should experience the web design services with Arsha marketing?

  • Using the newest technologies of world
  • Website design services according to the SEO principles
  • Free support from project
  • Having the highest coefficient of security
  • Providing management panel and content production
  • More than 15 years' experience of web designing
  • Responsive web design

 

The steps of web design services

The company of Arsha marketing's web design services, provides technical services of site creating based on the defined principles and predefined steps. first of all, during a meeting the need and expectation of user from the intended site is define. different kinds of sites include real states web design, medical web design, legal web design, tourism web design, decoration and professional internet shop design.

UI/ UX: user interface design

Format: performing

Test: removal of mistakes

Upload: the last version of site

Following these steps, helps the web design to be done in a professional way and the last result of this cooperation be pleasing for both sides. all the agreements of Arsha marketing's website design services has free support in case of indication of human mistakes, take action quickly for solving that.  

 

  • محمد شهبازی
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه کوفته تبریزی اصل خوشمزه برای 6 نفر را به صورت کاملا حرفه ای برایتان قرار داده ایم. کوفته تبریزی یا تبریز کوفته‌ سی یکی از محبوب ترین و خوش عطر ترین انواع کوفته در سراسر ایران است که طرفداران بسیاری دارد.

امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و این کوفته خوشمزه را در منزل تهیه و سرو نمایید. لازم است تا به شما آموزش بینظیر و جامع کاربرد چاقو آشپزی که می تواند هنر آشپزی شما را افزایش داده و به شما کمک کند را به شما پیشنهاد دهیم.

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب های اصلی ایران زمین از زمان های قدیم تا به امروز تاریخ غنی و پر از حوادثی را گذرانده است.

این شهر که از فرهنگ غنی و بی نظیری برخوردار است را میتوان از لحاظ فرهنگ آشپزی و تغذیه نیز جزو برترین ها دانست. لازم است تا به شما پیشنهاد دهیم تا آموزش جذاب طرز تهیه انواع کوفته را مطالعه دقیقی داشته باشید.

طرز تهیه کوفته تبریزی

در آموزش طرز تهیه کوفته تبریزی اصل خوشمزه که در حال مطالعه آن هستید، شما می توانید روش اصیل این غذا را بخوبی بیاموزید. بخش جامع و منحصر به فرد طرز تهیه دلمه برگ مو تبریزی خانگی را به ساده ترین روش بیاموزید!

این خوراک لذیذ و خوش طعم و مزه تبریزی که در حال مطالعه آن هستید، نکات جالب و کاربردی زیادی دارد که تمامی آنها را در طرز تهیه کوفته تبریزی اصل خوشمزه خواهید آموخت و شما پس از مطالعه این بخش می توانید براحتی یک کوفته اصیل تبریز را در منزل تهیه کرده و از آن لذت کافی را بهره مند شوید.

طرز تهیه کوفته تبریزی خانگی
طرز تهیه کوفته تبریزی خانگی

آموزش طرز تهیه کوفته تبریزی عالی

در ادامه برای شما عزیزان در ابتدا عناصر تشکیل دهنده و مواد اولیه این خوراک را شرح خواهیم داد و در ادامه مراحل تهیه و پخت کوفته تبریزی را برای شما توضیح می دهیم. به شما پیشنهاد می کنیم که برای افزایش آگاهی و هنر آشپزی خود، آموزش انواع غذاهای شمالی استان مازندران را به دقت مطالعه کنید.

  • محمد شهبازی