موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه و برگزاری مراسم عروسی ؛ هزینه ها و شرایط

ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه و برگزاری مراسم عروسی ؛ هزینه ها و شرایط

ثبت ازدواج در ترکیه به صورت بین المللی در سال های اخیر نه تنها از سمت ایرانیان بلکه از سمت اتباع سایر کشورهای دیگر نیز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. ایرانیان به دلایل مختلفی ثبت ازدواج بین المللی خود را در ترکیه انتخاب می کنند. ازدواج در ترکیه برای ایرانیان می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد به مانند داشتن گواهی ازدواج بین المللی.

البته که به طور قطع به یقین نزدیکی کشور ترکیه از یک طرف و هزینه ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه به دلیل پایین بودن و صد البته که برگزاری مراسم عروسی در ترکیه در یک محیط بسیار زیبا با هزینه های پایین می تواند از دلایل دیگر این استقبال باشد.


ثبت ازدواج در ترکیه نه تنها برای اتباع خارجی بلکه برای افراد بدون تابعیت و پناهنده نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. در صورتی که شخص در ترکیه حتی پناهنده باشد می تواند وکیل پناهندگی در ترکیه بگیرد و ازدواج خود را ثبت کند. بر اساس قوانین جمهوری ترکیه افراد در صورت داشتن مدارک لازم توسط ارگان های رسمی به مانند شهرداری ها و توسط مامورین مربوطه می توانند به صورت رسمی به عقد هم دربیایند.

مقایسه ثبت ازدواج در ترکیه نسبت به ایران

در ترکیه بر خلاف ایران ازدواج رسمی از طریق مامورین اجرایی شهرداری ها صورت می پذیرد و افرادی که اعتقادات مذهبی دارند در ترکیه علاوه بر ثبت ازدواج در شهرداری ها توسط افراد مذهبی که به اصطلاح در ترکیه امام گفته می شوند می توانند به عقد هم در بیایند که در اصطلاح به آن امام نکاهی اطلاق می شود.

البته از نظر قانون ترکیه عقد امام، رسمی نیست و هر نوع ازدواجی غیر از طریق شهرداری ها غیر قانونی محسوب می شود و رسمیت ندارد. پس در ترکیه حتی عقد امام بعد از عقد رسمی می تواند به رسمیت شناخته شود و قانونی باشد. همچنین توجه داشته باشید چیزی به عنوان ازدواج موقت در ترکیه غیر قانونی بوده و وجود ندارد.

 

ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه : https://www.aloapply.com/marriage-and-wedding-ceremony-in-turkey/

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی