موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

 

مهدی احمدوند 29 بهمن 1370 در شهر کرج متولد و بزرگ شده همین شهر می باشد و اصالتا همدانی است.

با استعداد در موسیقی به طوری که شروع به کار موسیقی او از 14 سالگی و با ویولن بوده. اولین کاری که او ساخت اهنگ 'خیلی دوست دارم یه روز' بوده که شعر و اهنگ سازی و تنظیم  کار توسط خودشون انجام شد.

اولین کاری که برای شخص دیگری تنظیم کرد اهنگ ' تاوان ' برای سامان جلیلی بود.

 

و نظرش  در مورد سامان :

سامان پسر خوب و با استعدادی هست بعضی ها میگن که تنظیم من باعث پیشرفت سامان جلیلی شده اما من همیشه گفتم سامان با هر کسی دیگه ای کار میکرد بازم پیشرفت میکرد چون توانایی بالایی داره و من فقط یک تنظیم معمولی انجام دادم.

 

خواننده مورد علاقه او استاد شادمهر عقیلی هست

تعداد اهنگهای مهدی احمدوند تا به امروز 15 اهنگ بوده که تمامی شعر و اهنگ و تنظیم با خود مهدی بوده به غیر از اهنگ ' یه بهونه ' که شعرش برای یکی از دوستانشون بوده. تنظیم اهنگ ها تو استدیو خونگیش  انجام میگیره و شخصا دوست داره یک خواننده خوبی باشه تا اهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد داره  آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازش میگیره. خیلی دوست داره که به صورت مجاز کار کنه و خیلی دنبال مجوز بوده اما تا به امروز نتیجه ای نداشته است.

منبع

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • محمد شهبازی

نظرات (۲)

  • فروشگاه کتاب
  • کتاب دختری که با آتش بازی کرداثر استیگ لارسون میترا جلالی  ۱۳۹۸-۰۷-۳۰

     ۰0  خواندن این مطلب در 2 دقیقه

     کتاب دختری که با آتش بازی کرد

    «دختری که با آتش بازی کرد» نام دومین کتاب از سه‌گانه‌ی هزاره اثر استیگ لارسون است. استیگ لارسون دستش به کم‌گویی نمی‌رود. اگر خیال کند چیزی آن‌قدر مهم است که باید از آن صحبت شود می‌رود بالای بام و فریادش میزند. در حالت عادی ممکن است خیلی با این ویژگی او کنار نیاییم اما حالا که لارسون درباره‌ی زنان و خشونت علیه آن‌ها قلم به دست گرفته است باید بگویم این زیاده‌گویی بسیار هم به‌جاست.

    «سلندر زنی بود که آبش با مردانی که از زن‌ها نفرت داشتند توی یک جوب نمی‌رفت».

    در این کتاب، نسبت به رمان قبلی، بسیار بیشتر به لیزبث سلندر ریزه و چابک پرداخته شده است. حال اندکی بیشتر درباره‌ی گذشته‌ی تکان‌دهنده‌ی او و اتفاقاتی که سبب شدند سلندر چنین شخصیت منحصربه‌فرد و قوی‌ای داشته باشد می‌خوانیم.

    «با لزبیث سلندر درنیفت. از دید او اگر کسی با تفنگ جلوات در آمد، باید با یک تفنگ بزرگ‌تر جوابش را بدهی».

    اما نگذارید تمرکز روی سلندر گولتان بزند. به توجه به موضوع کتاب باید عنوانش همان عنوان «مردانی که از زن‌ها بیزارند» می‌ماند چراکه موضوع کلی کتاب همان موضوع کتاب اول این سه گانه است و بارها نیز تکرار می‌شود. (عنوان اصلی کتاب همین بود اما تغییر کرد و یک تتوی اژدها هم آمد تنگش تا جای خود را در بازار فروش باز کند) این کتاب با یک اثر بی‌نقص بسیار فاصله دارد اما بااین‌حال اثر محبوبی است.

    در این اثر نیز لارسون بنا را می‌گذارد به نمایاندن آن روی نازیبای جامعه؛ استانداردها و هنجارهای جنسیتی را زیر سؤال می‌برد و قضاوت را محکوم می‌کند؛ نشان می‌دهد که حتی در یک کشور غربی مثل سوئد که برای خودش بهشتی است نیز این مسائل تمامی ندارند. ما در این رمان سطوح مختلف نفرت نسبت به زنان را شاهد هستیم؛ نفرتی که اگر زنان تلاش کنند حدومرزهایی که جامعه برایشان مشخص کرده را زیر پا بگذارند بسیار بیشتر خود را نشان می‌دهد. این واکنش نخستین واکنشی است که سلندر از جهان اطراف خود دریافت می‌کند؛ این موضوع در رفتار مادر او نیز مشهود است.

    «تمام مطبوعات که دست‌به‌یکی کنند سروکله‌ی پلیس هم پیدا می‌شود تا این زن دیوانه‌ی همجنسگرا را که عوض گروه‌های شیطان‌پرستی هم هست و مخالف هنجارهای جنسی است و از جامعه و هرچه مرد است بیزار است پیدا کنند».

    گمان می‌کنم پیامی که این کتاب به مخاطبان خود می‌دهد بسیار دوست‌داشتنی است؛ اینکه اگر پای موضوعات مورد بحث در این کتاب به میان باشد نه هیچ‌گونه لطافتی جایز است و نه هیچ سازشی.

    درهرحال، نثر لارسون به‌هیچ‌وجه بی‌نقص نیست و گاهی آزاردهنده می‌شود. می‌شود گفت نثر او بسیار جای ویرایش داشت. (این موضوع قابل‌درک است چراکه بیشتر آثاری که پس از مرگ نویسنده‌ی خود منتشر می‌شوند به احترام او با کمترین میزان دست‌کاری و ویرایش روانه‌ی بازار می‌شوند) نکاتی هستند که اکثر خوانندگان این کتاب روی انحا توافق نظر دارند؛ نخست اینکه جزییات بسیار کتاب را تا حدی خسته‌کننده می‌کند و سیل اسامی برندها و محصولات باعث می‌شود حس کنید بروشور تبلیغاتی فروشگاه را به دست گرفته‌اید تا یک رمان.

    درنهایت باید گفت پیام کلی کتاب بسیار جالب و باارزش است اما نتیجه‌ی نهایی می‌توانست بهتر از آب درآید.

    این کتاب توسط نشر قطره و با ترجمه‌ی ندا نامورکهن منتشر شده است که می‌توانید به‌راحتی آن‌را از سایت کاواک خریداری نمایید.لینک زیر:

    https://www.cavack.com/Item/4725

  • اِیس‌مارکت
  • خرید پارچه و مقالات مربوط

    https://acemarcket.com/importance-of-expenditure-fabric/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی