موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

کسب و کار اینترنتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است ببینیم به چه کسب و کارهایی کسب و کار اینترنتی می گویند؟ به طور کلی به کسب درآمد از طریق اینترنت و هر فعالیت اینترنتی که منجر به درآمدزایی شود کسب و کار اینترنتی گفته می شود. کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنم.

ولی واقعا اینطور نیست که به هر روش درآمد زایی در اینترنت کسب و کار اینترنتی گفته شود. کسب و کار اینترنتی کسب و کاری است که صاحب اصلی آن خودتان هستید و از طریق آن درآمد پایدار و ثابتی داشته باشید. هر چند اگر محصولات شرکت یا شخص دیگری را می فروشید باید صاحب اصلی بستر کسب و کار خودتان باشید.

مثلا دارای وب سایتی باشید که در آن محصولات شرکت دیگری را به صورت واسطه ای می فروشید. این دقیقا یک کسب و کار اینترنتی است.

 

انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی:

همانطور که قبلا هم اشاره کردم کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه مهمترین های آن ها را عنوان می کنم.

 

۱٫فروش کالا 

در این مدل کسب و کار اینترنتی کالای مورد نظر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری ارائه داده می شود. به عنوان مثال دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که هم خود محصولاتی را برای فروش ارائه می کند و هم از فروشندگان دیگر محصولاتی را می گیرد و به مشتری می فروشد.

 

۲٫فروش خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی هم خدماتی به صورت مستقیم و واسطه ای به مشتریان ارائه می شود. مثل سایت های فروش هاست و دامین که هم خودشان سرور برای ارائه خدمات هاست دارند و هم اینکه از شرکت های خارجی به صورت واسطه ای خدمات هاستینگ به مشتریان ارائه می کنند.

 

۳٫آموزش و فروش محتوا

و اما بهترین و کم دردسر ترین مدل کسب و کار اینترنتی که هدف اصلی ما هم استفاده از این مدل درآمد زایی است تولید محتوا و فروش آموزش است. یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی این است که تولید محتوا کنید و آن را به پول تبدیل کنید. هم می توانید به صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به صورت غیر مستقیم!

به صورت مستقیم یعنی مثل سایت همیار وب محصولات آموزشی تولید کنید و به صورت دانلودی بفروشید. یا مثل سایت های آموزش وردپرس قالب و افزونه وردپرس بفروشید!

منظور از تبدیل محتوا به پول به صورت غیر مستقیم هم این است که از طریق محتوایی که تولید می کنید و ترافیکی که در روز به دست می آورید کسب درآمد کنید. مثل سایت زومیت که با تولید محتوا و جذب ترافیک بالا از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت ها و سایت ها درآمد بسیار بالایی کسب می کند.

کسب و کار اینترنتی آموزش محور را بدون سرمایه اولیه هم می توان به راحتی راه اندازی کرد. چون نه هزینه سنگینی برای طراحی سایت باید بپردازید و نه اینکه پای محصول یا خدمت خاصی در میان است که نیاز به هزینه بالا برای تامین اش باشد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب وبسایت همیار وب را مشاهده کنید ..!

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • محمد شهبازی

نظرات (۱)

  • فروشگاه اینترنتی
  • با ارائ محتوا و راائه خدمات فوق العاده به روز و همیشه آنلاین سبب می شود که کسب و کار موفق را در باب کسبو کار اینترنتی داشته باشیم و همیشه آموزش های جدید و لازم را در ارائه بهترین موقعیت ها را داشت
    فروشگاه اینترنتی
    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی