موسیقی جدید

موسیقی

موسیقی جدید

موسیقی

آهنگهای جدید

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در استفاده از پنکیک

اول از همه صورت و گردنتان را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که بدون هیچ چربی اضافی است. برای شروع آرایشتان همیشه ابتدا موهایتان را به طور کامل جمع کرده و اگر موهایتان کوتاه است با تل یا هد آن را عقب بزنید.

در این بین به چند پنکیک معرفی خواهیم کرد مثل خرید پنکیک لیدو برای  نسل جدید

اگر پوستی خشک دارید حتما مرطوب کننده بزنید و صبر داشته باشند تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود. اگر بدون مرطوب کردن پوست خود از پنکیک استفاده کنید پوستتان بیشتر خشک می شود و علاوه بر آن خطوط و چروک پوستتان بیشتر به چشم می آید برای همین دلیل است که حتما حتما باید از مرطوب کننده استفاده کرد البته توصیه ما این است تا حد امکان چنین افرادی از پنکیک استفاده نکنند و به جای آن از کرم پودر مناسب استفاده کنند چون این افراد به خودی خود پوستشان خشک می باشد و در نتیجه مات است اما با استفاده از کرم پودر جوانی و نشاط به صورتشان باز می گردد.

معرفی برای خرید پنکک دیسل برای وقار شما .

اگر پوستی دارید که هیچ ایراد خاصی ندارد و در واقع پوستتان براق و شفاف است و هر از گاهی چند جوش ریز می زند و بعد بدون اینکه جایشان روی پوستتان بماند رفع می شود. ابتدا کرم ضد آفتاب مناسب پوستتان بزنید صبر داشته باشید تا کاملا جذب پوست شود.

معرفی خرید پنکک ورسای ارزان و رضایت بخش .

همه پوست به یک شکل و رنگ و نوع نیست بعضی از پوست ها متاسفانه ممکن است کدر, لک دار باشد یا اینکه جوش داشته باشد و جای جوشها نیز رفع نشده باشد در این صورت برای زیباتر نشان دادن پوست صورت باید کاری کرد. حتما این افراد قبل از ارایش از ضد آفتاب استفاده کنند. و چون صورتشان جوش می زند از ضد افتاب نوع بدون چربی همیشه خریداری کنند. بعد از اینکه کامل جذب پوست شد می توانند از پنکیک برای مات کردن پوست استفاده کنند اما برای پوشانندگی بیشتر بهتر است قبل از پنکیک از کرم پودر استفاده کنند.

در صورتی که نمی خواهید از کرم پودر استفاده کنید می توانید از پنکیک استفاده کنید اما به روشی خاص. ابتدا پد یا اسفنج را خیس کنید و اب اضافی آن را به طور کامل بگیرید پد یا اسفنج را به پنکیک آغشته کرده و به صورت بزنید پد را روی پوست نکشید و ان را به صورت زده و بردارید و این کار را برای کل صورت انجام دهید.

حتما پس از اینکه از مهمانی یا عروسی برگشتید پوست خود را با شیر پاک کن و یا هر پاک کننده پوست مناسب پوست خودتان پاک کنید تا اگر پوستتان تا به حال مشکلی نداشته از این به بعد نیز نداشته باشد و افرادی هم که پوستشان مشکل دارد بتوانند مشکلات را تاحدی کنترل کنند.

اگر نیازی به یک دست کردن پوستتان ندارید و پوستی صاف و یک دست دارید می توانید از نوعی پنکیک به اسم پنکیک مرواریدی استفاده کنید این نوع پنکیک بیشتر جنبه تبلیغاتی و زیبایی دارد و پوشانندگی به میزان پنکیک های دیگر ندارند در صورتی که فقط می خواهید برای ماتی و زیبایی استفاده کنید این نوع پنکیک را برای شما پیشنهاد می کنیم.

بعد از اینکه پد یا اسفنج را برای استفاده خیس کردید آن را داخل یا روی پنکیک نگذارید چون در این صورت امکان رشد قارچ ها و میکروب ها را فراهم کرده اید حتما آن را بعد از استفاده و شستن دوباره بیرون و در جایی قرار دهید تا کاملا خشک شود .

محصولات خود را از فروشگاه های معتبر بخرید اگر وسایل آرایشی خود را شخصا می خرید حتما از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید و یا اگر به صورت اینترنتی خرید می کنید دقت داشته باشید که فروشگاه نماد هایی مثل اعتماد الکترونیکی و سایر را داشته باشند.


  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی